Κυριακή 20 Απριλίου 2014

"Άντε, και του χρόνου διπλός..."!!!


Άλλο ένα Πάσχα που πέρασα στην πολιτιστική πρωτεύουσα των Βαλκανίων (όχι, δεν αναφέρομαι στη Σαλονίκη, αναφέρομαι σε αυτή την πόλη φάντασμα που αναζητούν οι ερευνητές με μεγεθυντικό φακό στο χάρτη!), με την οικογένεια μου που είναι σχεδόν ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο!(η οικογένεια μου και οι οικογένειες του θείου, ξαδέρφης και ξαδέρφου μου!).

Δείξαμε αυτοσυγκράτηση στο φαγητό, ψήσαμε μόνο ένα κατσίκι, το μεγαλύτερο βέβαια του κοπαδιού που έμοιαζε με διασταύρωση αρνιού με τυρανόσαυρο! Πέρσι μου εύχονταν όλοι την επόμενη χρονιά να με βρούνε διπλό το Πάσχα, δυστυχώς αυτό συνέβη μόνο με τις διαστάσεις μου μιας και πλέον έχω σπάσει ως και το φράγμα των 70 κιλών και από αύριο αρχίζω εξαντλητική δίαιτα γιατί δεν πάει άλλο.

Πρέπει να χάσω επειγόντως κιλά (που τα έβαλα τόσο εύκολα η αλήθεια!) γιατί... πλησιάζει και το καλοκαίρι και θα κυκλοφορώ το θανατηφόρο μου κορμί στις παραλίες! Αλλά παραμένουμε απελπιστικά αισιόδοξοι, οπότε ας ακούσουμε τι έχουν να μας τραγουδήσουν οι φίλοι μας Shooglenifty από το Εδιμβούργο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου