Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Σταυρόλεξο!

 
Το επιτελείο μου επέλεξε να κάνει για κουρασμένα παλικάρια και λεβέντισες αναγνώστες/αναγνώστριες του ένα εύκολο σταυρόλεξο για να μην σας κουράσουμε πολύ, καθόλου για την ακρίβεια. Είναι το ευκολότερο σταυρόλεξο που αποτελείται από μια (1) μονάχα λέξη και μάλιστα είναι με τρία (3) γράμματα και σας δίνουμε και το τελευταίο!

Η ερώτηση είναι: "Βοηθάει την επικοινωνία"...τρία γράμματα και το τελευταίο γράμμα είναι Ξ.

Περιμένουμε λοιπόν την απάντησή σας στα σχόλια και στο τέλος οι στατιστικοί (που δε χάνουνε ευκαιρία να μας μετατρέψουν σε αριθμούς οι οποίοι αριθμοί συχνά είναι καλά μαγειρεμένοι από ειδικούς σεφ στο μαγειρείο των κομμάτων) θα μπούνε στο παιχνίδι για να μας πούνε τα συμπεράσματα τους για το αναγνωστικό μας κοινό.

Πάρτε λοιπόν στάση σκέψης, οκλαδόν σε στάση γιόγκα είτε με μολύβι στερεωμένο στο αυτί (όχι μέσα στο αυτί, ζώον!) και ξύσιμο του κεφαλιού με αργές νωχελικές κινήσεις, και αρχίστε τη δουλειά. Σε βλέπω αφού το θέλεις, σπεύσε να απαντήσεις...

_ _ Ξ

7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα από το Η ζωή είναι Ωραία!
    Είμαι η Αριστέα και σήμερα δεν είμαι καθόλου καλά παρ' ότι χαμόγελα σκόρπιζα!
    Αλλά να'σαι καλά με την ανάρτηση σου μόλις μου έδωσες ένα τεράστιο!

    Αναρωτιέμαι πως μπορεί να βοηθάει στην επικοινωνία ο σκύλος του γείτονα που τον λένε Ρεξ !
    Γιατί για το σεξ ούτε λόγος να γίνεται!


    Δεν μπορείς να φανταστείς Arthur πόσο με βοήθησες!
    Δεν έχω πάει σε άλλον ούτε καν στα σχόλια μου!
    Αλήθεια εσύ πως θα συμπεριφερόσουν αν είχες μόλις χάσει τη δουλειά σου...Για να παίρνω ιδέες!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Αριστέα,
      κατ αρχάς επέτρεψε μου να μην αποκαλύψω ακόμα το αν ο ΡΕΞ είναι η σωστή απάντηση στο σταυρόλεξο που ανάρτησα, πλησιάζεις νομίζω(έπιασες τουλάχιστον το τελευταίο γράμμα! χιχιχι) αλλά θα απαντήσω σε εύθετο χρόνο!
      Όσο δε αφορά του πως θα συμπεριφερόμουνα αν έχανα τη δουλιά μου η απάντηση είναι ότι είμαι εκ φύσεως άνθρωπος απελπιστικά αισιόδοξος( ίσως όχι και τόσο εκ φύσεως, βλ. αναφορά μου στη γνωριμία μου με τον Χάρο στην ανάρτηση “Ιώτα, ζωή και κότα!” λίγο παρακάτω, αλλά τες πα, έτσι είμαι) θα σκεφτόμουν πως ότι γίνεται καλώς γίνεται...
      Αυτό δεν το λέω γιατί είμαι θρήσκος(κάθε άλλο, είμαι άθεος αλλά μόλις πάτησα τη μπανανόφλουδα του να μου βάλλω μια ταμπέλα), αλλά η σκέψη πως τα πράγματα γίνονται καλώς όπως γίνονται με ανακουφίζει ακόμα και αν δεν ευσταθεί αναγκαστικά (απλώς βλέπω ότι στη ζωή μου ακόμα και οι χειρότερες στιγμές συνέβαλαν σε μάκρος χρόνου κατά ένα θετικό τρόπο στη ζωή μου).
      Βέβαια θα μπορούσες να μου πεις...άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, καθώς και μια πληθώρα βρισιών (ελεύθερα πάντως, μην ανησυχείς, έχω βάλει λογοκρισία στο μπλογκ μου για να τα κόβω αυτά τα σχόλια, χαχαχα!!!) οπότε σε αφήνω αφιερώνοντας σου το τραγούδι των Monty Pythons στην ανάρτηση μου “Μια συμβουλή στους αναγνώστες μου:” (βλ παλιότερες αναρτήσεις), που λέει (επάνω στο σταυρό του μαρτυρίου!) always look on the bright side of life... xxx

      Διαγραφή
  2. Σας παρακαλώ μπορείτε να με βοηθήσετε λίγο; Διαβάζω ανελλιπώς το blog σας!!! Είστε υπέροχος! Σας αγαπάμε πολύ εδώ όλη η οικογένεια! Είμαι άνεργη με τέσσερα παιδιά. Έχω και τη γιαγιά κατάκοιτη στο σπίτι και δεν μπορώ να ψάξω για δουλειά. Δε θέλω τίποτα να κερδίσω, να μόνο ένα ταξίδι στα Φίτζι και ένα τάμπλετ έτσι για να σας διαβάζω κάτω από μια μπανανιά και να σας χαίρομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για την ειλικρίνεια σας και που μου ανοίξατε την καρδιά σας... τώρα φθινόπωρο και έρχεται χειμώνας, δεν είναι ακόμα καιρός για Φίτζι, επειδή με συγκίνησε όμως η ιστορία σας, δώστε μου τη διεύθυνσή σας για να σας στείλω ένα εκατομμύριο(1000000)...κακαδάκια από τη μύτη μου, για να τρώτε τις κρύες μέρες του χειμώνα, καθώς θα διαβάζετε το blog μου!

      Διαγραφή
  3. Ξεκάθαρα το φαξ!
    Και εδώ να καταγγείλω το ανθελληνικό επιτελείο του blog που δε χρησιμοποίησε τον όρο τηλεμοιοτυπία... Σε τι κόσμο θα φέρει τα παιδιά του όποιος κάνει δηλαδή; Όπως η παραπάνω άνεργη;
    Και παρεμπιπτόντως, χαρίζω το έπαθλο με όλη μου την καρδιά στην άνεργη και την κατάκοιτη και τα τέσσερα παιδιά τους.
    Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ανθελληνικό επιτελείο μας αναζητεί να βρεί την ταυτότητα αυτού/αυτής με τον τηλεμυωπία παραπάνω. Αν γνωρίζετε ας καταγγείλτε, όπως κάθε καλός Έλληνας, και εμείς θα φροντίσουμε να κάνουμε να μετανοιώσει για τις ανωτέρω εξυπνάδες... απειλώ ότι μπορεί να φτάσω ως και να τραγουδήσω το “σ' αγαπώ γιατί 'σαι ωραία” (η τελευταία που το άκουσε πέθανε ακαριαία από εσωτερική αιμορραγία!), κάποτε όταν με εκνεύριζαν άρχιζα να το τραγουδώ, δε θέλετε να έχετε ξανά αυτή την εμπειρία...

      Διαγραφή
    2. Το επιτελείο μας δούλεψε σκληρά το σαββατοκύριακο και βρήκε τελικά την ένοχη...η παραπάνω άγνωστη στο ευρύ κοινό αναγνώστρια (τρία γράμματα, το πρώτο Ε!) πικρά μετανιωμένη ομολόγησε(έντρομη μπροστά στην απειλή να της τραγουδήσω), ασπάστηκε τη θρησκεία μας (που η μοναδική της αλήθεια είναι ότι όλοι οι άλλοι λένε ψέματα!) και ορκίστηκε αιώνια πίστη στο σατανικό χιούμορ του Κωστάκη Ανάν. Οι δε ομάδα των στατιστικών που έχουμε επιστρατεύσει (με προεξέχοντα ένα διακεκριμένο ακαδημαϊκό που κατά το παρελθόν συνεργαστήκαμε ερευνητικά στην έρευνα για την αναζήτηση της καλύτερης παμπ της Αγγλίας!!!) συνεχίζει να δουλεύει νυχθημερόν ώστε να ανακοινώσει σύντομα τα αποτελέσματα που αφορούν το αναγνωστικό μας κοινό, αναμείνατε λοιπόν στους υπολογιστές σας.

      Διαγραφή