Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Εις την Πόλιν!



Επέστρεψα χθες βράδυ από το ταξίδι που είχα πάει εις την Πόλιν (Istanbul!), το οποίο ήταν εξαιρετικό! Μέσα σε λίγες μέρες μπορέσαμε και είδαμε πολλά πράγματα (πχ βόλτα στο Βόσπορο με επαγγελματία ξεναγό και επίσης τα μεγάλα αξιοθέατα πχ Αγία Σοφία, Τοπ Καπί, Μπλε Τζαμί κτλ) εντός και εκτός προγράμματος (παίρναμε το μετρό και το τραμ οπότε έτσι γλιτώσαμε χρόνο).  Περιττό να πω ότι γευτήκαμε και διάφορες τοπικές γεύσεις, και στο τέλος παραλίγο θα χρειαζότανε να έρθει γερανός για να μας πάρει πίσω στη Σαλονίκη.

Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο έντονες συγκινήσεις και μοναδικές καταστάσεις, μαζί μου όλα τα ταξίδια τέτοια είναι λέει το διαφημιστικό μου σποτάκι! Άλλωστε είπαμε, κάθε ταξίδι είναι μοναδικό...

Το βράδυ μετά την επιστροφή στην Σαλονίκη, επέλεξα να επιστρέψω μόνος στην οικία μου, αλλά στο διάβα μου, εκεί που μύρια σκέψεις στροβιλίζονταν στην άδεια μου κεφάλα, ξάφνου ξεπετάχτηκε μπροστά μου ένα ωραίο μπαράκι στην Αρχαία Αγορά, το περίφημο Blues Bar. Και μιας και εμείς εκεί στο χωριό μου μεγαλώσαμε με μπλουζ και Σκωτσέζικο Ουίσκι Glenmorangie, αποφάσισα να κάνω μια στάση στο εν λόγω μπαρ. Εκεί έβαλα σε σειρά τις δαιμόνιες σκέψεις μου και έπιασα κουβεντούλα με τον μπάρμαν, μιας και ήταν χαλαρή η κατάσταση στο μαγαζί και ήμουν ο μόνος που είχε απομείνει στο μπαρ. Ήταν όμορφα, με ωραία κουβεντούλα, άλλο ένα μπαρ στη λίστα όσων έχω εξερευνήσει!

Αυτά τα λίγα προς το παρόν, παραμένουμε ετοιμοπόλεμοι! Τα πυροτεχνήματα(βλ φωτογραφία) δεν τα έριξα αυτή τη φορά εγώ...:)



1 σχόλιο:

  1. Δεν είμαι των ταξιδιών. Αυτό είναι το ταξίδι που ζηλεύω και θέλω οπωσδήποτε να κάνω. Για πολλούς λόγους!
    Οπότε να και δεν είμαι ζηλιάρα, ναι! Ζηλεύω!

    Αυτό το μπαράκι φοβερό να ξεπετάγεται ..Κάνει κι άλλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή