Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

300 Παπάρες...



Λιγάκι ετεροχρονισμένα να πω που καθότι είμαι κομιξάς, δεν άντεξα και πήγα στην πρώτη προβολή της ταινίας "Rise  of an empire"   που βγήκε σαν συνέχεια της ταινίας 300 (βασισμένη στο σχετικό κομιξ του Frank Miller). Ήταν μια πλήρης απογοήτευση... Η ιστορία ήταν βασισμένη στην ιστορία της ναυμαχίας της Σαλαμίνας, σύμφωνα με πολλούς ιστορικούς μια από τις σημαντικότερες μάχες που επηρέασαν την ανθρώπινη ιστορία.

 Ήταν μια αμερικανοποίηση αλλά χωρίς να διατηρεί την επιβλητική ατμόσφαιρα που υπήρχε στους 300 (εμένα να πω την αμαρτία μου μού άρεσε, παρότι αναμφίβολα σε βάζει σε σκέψεις που είχε βγει μια περίοδο τεταμένων σχέσεων της αμερικής με το Ιράν, και περνούσε διάφορα σχετικά μηνύματα...). Παραθέτω παρακάτω την κριτική που θα δημοσίευα εάν ήμουνα κριτικός κινηματογράφου:

Το "Rise  of an empire" περνούσε βαθιές αλληγορίες και μηνύματα. O πόλεμος των Περσών εναντίων των Ελλήνων συνοψίστηκε στην ταινία σε μια σεξουαλική μάχη της Αρτεμισίας με τον Θεμιστοκλή, για το αν θα της τον βάλει από πίσω ή θα καταφέρει να του κάτσει από πάνω!!! Υπήρχε οργανική μορφή ζωής που από το ξεκίνημα του έργου δεν ήξερε ποιος θα νικήσει στο τέλος της ιστορίας???

Μιλάμε πολύ βαθιά νοήματα... Μου αρέσουν και εμένα κάποια έργα που είναι κάψιμο εγκεφάλου, αλλά το συγκεκριμένο ήταν σαν να έβαζες τον εγκέφαλο σου στο γριλ τις κουζίνας και το ξεχνούσες ανοιχτό το γριλ στο φουλ για όλο το βράδυ!!! Το μόνο καλό είναι που για πρώτη μου φορά είδα σινεμά σε 3D, μαζί με τους μικρούς μας φίλους που με περιστοίχιζαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου