Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Madrugada - Honey Bee


Παραθέτω παραπάνω ένα καταπληκτικό τραγούδι που άκουσα τις προάλλες. Βασικά μια φίλη με ξεστραβώνει μουσικά, γιατί εγώ είμαι αργός στο να μαθαίνω νέες μουσικές (είχα κολλήσει σε μουσικές τόσο καινούργιες όσο του... Bob Dylan και του Neil Young!). Ποτέ δεν είναι όμως αργά για αλλαγές και νέες καταστάσεις!

Σε αντίθεση με τη φωτογραφία στο video με την γυναίκα με καλυμμένα τα μάτια, εγώ από τον Γενάρη του 2012(μην επιμένετε, δε θα σας πω περισσότερα!) ως σήμερα, έχω ξεστραβωθεί και γενικά περνώ μια όμορφη (μεταβατική) φάση στη ζωή μου! Είχα βέβαια και την ήττα μου, αλλά είπαμε, για όσα ποθείς μονάχα αξίζει να παλεύεις. Κοιτάμε μπροστά και καθότι απελπιστικά αισιόδοξος πιστεύω ότι έρχονται ακόμα πιο όμορφες μέρες, ας πιούμε λοιπόν τη ζωή σ' ένα ποτήρι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου