Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Αέραααααααα!!!


 Αύριο θα πραγματοποιήσω το νέο μου ταξίδι στο εξωτερικό και θα πάω στις Βρυξέλλες! Σε αντίθεση με ταξίδια μου στο παρελθόν, πηγαίνω τελείως ανοργάνωτος (δεν έχω προετοιμάσει τους χάρτες μου, τα ρούχα μου, το πρόγραμμά μου κτλ κανά μήνα πιο πριν!) χωρίς να έχω ιδέα πως θα τα περάσω. Το σίγουρο είναι ότι είμαι εξοπλισμένος με το θανατηφόρο μου χαμόγελο και την καλή μου τη διάθεση... ωστόσο, θα είμαι το πιο φρόνιμο παιδί στο ηλιακό μας σύστημα ένας μικρός Άγιος, αν εξαιρέσουμε βέβαια μερικές μικροαμαρτίες που σχετίζονται με την κατάποση αμύθητης ποσότητας μπύρας και το φάγωμα 500000 θερμίδων υπό τη μορφή σοκολάτων.
Αμέλησα την περασμένη εβδομάδα να ενημερώσω για μερικά κοσμοϊστορικά γεγονότα που συνέβησαν στη ζωή μου, αλλά φαντάζομαι θα ήταν ορατά ως τον Άλφα Κενταύρου τα πυροτεχνήματα που πετούσα, και τα αγγελούδια πάνω από την άδεια μου κεφάλα κάνανε σκοποβολή και χτυπούσαν περαστικές καρδούλες...η δική μου εν προκειμένω, που κυλιόταν αιμόφυρτη, στη μάχη, που λέει και ο Δάσκαλος!
 

2 σχόλια:

  1. Οι ετικέτες σου έχουν γίνει πολύ κόσμιες και ως γνωστόν με κόσμιες ετικέτες μόνο οι παπάδες κάνανε λεφτά (αυτό με τους παπάδες λειτουργεί ότι και να βάλεις στην αρχή της φράσης). Πάντως οι καλοθελητές μου τα πρόλαβαν τα νέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ετικέτες μου έχουν γίνει κόσμιες στην προσπάθεια μου να τραβήξω την προσοχή καμιάς αθώας αναγνώστριας/αναγνώστη, μπας και καταφέρω το αναγνωστικό μου κοινό να γίνει επιτέλους διψήφιο(ξέρω, βάζω μεγάλους στόχους!!!). Για τα κουτσομπολιά, όπως καλά γνωρίζουμε εμείς οι θεωρητικοί, είναι το μοναδικό πράγμα που μπορεί να ξεπεράσει την ταχύτητα του φωτός!

      Διαγραφή