Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Ανταπόκριση...



Επέστρεψα τη δευτέρα από το τελευταίο μου ταξίδι, το οποίο ήταν διαφορετικό από όλα τα άλλα για διάφορους λόγους. Συνοπτικά (ξέρω, είναι σπάνιο το να είμαι συνοπτικός, και σε προηγούμενη ζωή μου ήμουν ο μοναδικός Πόντιος που πέθανε από την πολυλογία, ένα φαινόμενο στα ιατρικά χρονικά!), την πρώτη μέρα γύρισα σε κάθε στενό στις Βρυξέλλες, περπάτησα τόσο που πήρα ένα χρωματάκι σαν να ήμουν σε διακοπές στο Αιγαίο, παρά στο Βέλγιο (είχε και πολύ ηλιοφάνεια εκεί, παραδόξως!). Από μουσεία πήγα στο μουσείο κόμικς (έχουνε παράδοση οι Βέλγοι στην ένατη τέχνη) και στο μουσείο φυσικής ιστορίας(όπου ήταν καταπληκτική εμπειρία να επισκεφτεί κανείς εκεί που έχουνε τους σκελετούς από δεινόσαυρους!!!). Τη δεύτερη μέρα πήγαμε με το αμάξι στη θάλασσα, κάναμε πικνικ, λιαστίκαμε και πλατσουρίσαμε στα όχι και τόσο γαλαζοπράσινα νερά τους. Την τρίτη μέρα πήρα το τρένο και πήγα στη Γάνδη. Καθημερινά σηκωνόμουν κατά τις 6 το πρωί, έφευγα νωρίς και επέστρεφα το βραδάκι για μαγειρική, πολύ πιοτό και φαγητό, και μετά άλλα πράγματα που μόνο αν μου κάνετε θανάσιμα βασανιστήρια, είτε απλώς με κεράσετε μερικές μπύρες, θα σας τα πω! Παρεμπιπτόντως, το Βέλγιο φημίζεται για τις μπύρες και τις σοκολάτες, όχι άδικα πιστέψτε με!

Σε αυτό το ταξίδι μου, γυρνούσα στους δρόμους σαν ένα άδειο κορμί, μιας και είχα ξεχάσει στο αεροδρόμιο να πάρω μαζί μου εκτός από τις αποσκευές μου την καρδιά μου και τις σκέψεις μου. Επέστρεψα όμως αισίως και όλα μπήκαν στη θέση τους, και ξανά προς τη δόξα τραβάμε, εμείς και η εθνική ελλάδος.

Φυσικά το ενδιαφέρον είναι από αύριο στραμμένο στο μουντιάλ, που εμείς βέβαια είμαστε κατά αυτών των θεσμών αλλά θα τους βλέπουμε όλους τους μεγάλους αγώνες, έτσι για να δούμε σε τι κατάντια έχει ξεπέσει ο αθλητισμός με την εμπορευματοποίηση και θα κάνουμε ότι δεν πολυκοιτάμε στην οθόνη! Ομολογήστε το συντρόφια, όλοι το ίδιο θα κάνουμε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου