Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Ερωτικό Κάλεσμα


 

Ερωτικό κάλεσμα

Έλα κοντά μου, δὲν είμαι ἡ φωτιά.
Τὶς φωτιές τὶς σβήνουν τὰ ποτάμια.
Τὶς πνίγουν οἱ νεροποντές.
Τὶς κυνηγούν οἱ βοριάδες.
Δὲν είμαι, δὲν είμαι ἡ φωτιά.


Έλα κοντά μου δὲν είμαι άνεμος.
Τοὺς άνεμους τοὺς κόβουν τὰ βουνά.
Τοὺς βουβαίνουν τὰ λιοπύρια.
Τοὺς σαρώνουν οἱ κατακλυσμοί.
Δὲν είμαι, δὲν είμαι ὁ άνεμος.


Εγώ δὲν είμαι παρὰ ένας στρατολάτης
ένας αποσταμένος περπατητής
ποὺ ἀκούμπησε στὴ ρίζα μιᾶς ελιάς
ν᾿ ἀκούσει τὸ τραγούδι τῶν γρύλων.
Κι ἂν θέλεις, έλα νὰ τ᾿ ἀκούσουμε μαζί.


Σημείωση: Για όσους δε γνωρίζουν, κατά το παρελθόν το μπλογκ μας δέχτηκε ένα σοβαρό πλήγμα από ομάδα ερωτύλων που αναρτούσαν ρομαντικά ποιήματα, περιγραφές όμορφων ταξιδιών κτλ, βλ. παραπάνω το ποίημα του Λουντέμη, που υπάρχει και μια μελαγχολική μυρουδιά στον αέρα, για μύρισε λίγο καλύτερα... Η ομάδα μας εργάζεται πυρετωδώς για να ανακτήσουμε τον έλεγχο και να επανέλθει το μπλογκ μας στην ευδιαθεσία που του αρμόζει. Γιατί πιστεύουμε άλλωστε ότι ο έρωτας είναι μια γιορτή, ένα πανηγύρι, ένας ξέφρενος χορός και όχι μια μιζέρια, μια κατάθλιψη, μια στεναχώρια. Είμαστε ερωτευμένοι με τη ζωή πάνω από όλα! Προς το παρόν καταφέραμε να αλλάξουμε τη φωτογραφία που είχε αυτή η ανάρτηση και να βάλουμε τον Αρκά. Και είμαστε αποφασισμένοι. Θα νικήσουμε...

11 σχόλια:

  1. Μας αρέσει πώς σκέφτεται η ομάδα σας!
    Συνεχίστε!
    Μην ενοχλώ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σημειωθεί πάντως ότι η ομάδα μας αρκείται στα λίγα, το μόνο που αναζητεί από μια γυναίκα είναι (εκτός από όρκο αιώνιας αγάπης υπογεγραμμένο και διπλοεπικυρωμένο, και φυσικά άψογη εκπλήρωση των...συζυγικών καθηκόντων!) απλώς μια αγκαλιά και να μας φέρνει τις παντόφλες όταν επιστρέφουμε κουρασμένοι στο σπίτι, να μαγειρεύει και να πλένει τα πιάτα, να καθαρίζει το σπίτι, να φροντίζει τα παιδιά, να βγάζει βόλτα το σκύλο, να κουρεύει το γκαζόν, να καλλιεργεί τα κτήματα και να φέρνει και κάνα φράγκο στο σπίτι να μπορούμε να βγούμε να πιούμε το βράδυ και ένα ποτάκι βρε αδερφέ.... όλα τα άλλα θα τα κάνουμε εμείς!
    Φοράμε βέβαια πανοπλία, ασπίδα, κράνος και περιμένουμε τις φεμινίστριες που καραδοκούν στη γωνία (όχι ότι το διαδίκτυο έχει γωνίες, αλλά λέμε τώρα), με το τσόκαρο στο χέρι και τον διαλεκτικό υλισμό παραμάσχαλα, έτοιμες να μας πείσουνε πως κάπου κάνουμε κάποιο μικρό λαθάκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως κάνετε ένα "μικρό" λαθάκι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Και λίγα λέει μη σου πω. Βέβαια επί της ουσίας το μόνο που θέλουμε είναι σεξ, αλλά παρακαλώ να μη διαρρεύσει. Είναι επτασφράγιστο μυστικό!

      Διαγραφή
    3. Μια φράξια σεξιστών στο μπλογκ μας (εμείς δεν τους ξέρουμε τους κυρίους, ε εντάξη, κάπου μπορεί να τους έχουμε ακουστά...), σε πλήρη συμφωνία με τον Peachy Reek και το επτασφράγιστο μυστικό του, ζήτησε το παραπάνω σχόλιο να περικοπεί και να μετατραπεί στο εξής:
      “Η ομάδα μας αρκείται στα λίγα, το μόνο που αναζητεί από μια γυναίκα είναι η άψογη εκπλήρωση των...συζυγικών καθηκόντων!”(ξέρετε ποιών καθηκόντων, μην κάνετε τα αθώα παιδιά ε!).
      Η κύρια δε συνιστώσα του μπλογκ, μετά από μαραθώνιες διαβουλεύσεις με την τρόικα που απαιτούσε οριζόντιες περικοπές στα σχόλιά μας, αποφάσισε το ανωτέρω σχόλιο να μετατραπεί στο εξής:
      “Η ομάδα μας αρκείται στα λίγα, το μόνο που αναζητεί από μια γυναίκα είναι η αγάπη.”
      Βέβαια η ιστορία έχει δείξει ότι η κύρια συνιστώσα κατά το παρελθόν στις σχέσεις της συνήθιζε να... φέρνει τις παντόφλες όταν επέστρεφε κουρασμένη η αγαπημένη τους στο σπίτι, μαγείρευε και έπλενε τα πιάτα, καθάριζε το σπίτι, φρόντιζε τα λουλούδια κτλ, δηλαδή μια ντροπή για το ανδρικό φύλο, αλλά καθώς φαίνεται δε λέει να συνετιστεί αν και κάνει φιλότιμες προσπάθειες...

      Διαγραφή
  3. Τι να μας πει κι ο Λουντέμης! Διάβασε εδώ πόνο και σπαραγμό! http://peachypoems.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ράγισε η καρδιά μου με τα ποιήματα σου, τέτοιος πόνος βρε παιδάκι μου... τι να μας πει και ο Μενέλαος!

      Διαγραφή
    2. Ωχ τι πόνος τι καημός! Αλλά επειδή αυτά είναι για φλώρους καιρός να ασχοληθούμε με κάτι αντρίκιο! Το νέο κοινό μας blog σε περιμένει. http://tismanasmou.blogspot.gr/
      Έχουμε πολλά να δώσουμε στον κόσμο του διαδικτύου!

      Διαγραφή
    3. Θα χτυπήσω σύντομα με την τελευταία μου σπεσιαλιτέ, που λέγεται “Η παραγώγιση της μελιτζάνας” και σε αυτή τη συνταγή η μοναδική δική μου συνεισφορά είναι το όνομα! (Κοινώς, την έκλεψα από αλλού, γιατί η συνταγές είναι σαν την ποίηση, τα μαθηματικά και το κρασί...πρέπει να τα μοιράζεσαι με τους άλλους, αλλιώς χάνουνε την αξία τους! Κρατήστε σημειώσεις παιδιά, έχω έμπνευση!!!). Η συνταγή είναι απλή πάντως, παραγωγίζεις τη μελιτζάνα, ενώ ταυτόχρονα ολοκληρώνεις το γιαούρτι με τι σάλτσα ντομάτας και μετά προκύπτει μια μη γραμμική διαφορική εξίσωση που επιλύεται με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με καλή παρέα και συνοδεία ερυθρού οίνου. Περισσότερες λεπτομέρειες για τους νορμάλ γήινους σε επερχόμενο επεισόδιο. Να σημειωθεί πάντως πως το φαγητό το έχω δοκιμάσει χωρίς ιδιαίτερες επιπτώσεις στην υγεία μου, αν εξαιρέσουμε την πλύση στομάχου και την αφαίρεση ενός νεφρού μου(τι να τα κάνεις δύο νεφρά στο κάτω κάτω?). Νομίζω ότι στην τελική εκδοχή της συνταγής που θα σας δώσω ίσως καλά είναι να αφαιρέσω το υδροχλωρικό οξύ(άλλη μια δική μου συνεισφορά στη μαγειρική που προορίζεται για ανθρώπους που αντιπαθείτε!)...

      Διαγραφή
  4. Αγαπητοί αναγνώστες αυτού του blog, αποφάσισα να σας ξεστραβώσω και να σας δώσω ένα link για όλα τα γούστα: και για τη φράξια σεξιστών και για τη φράξια ρομαντικών. Ιδού: http://serratiam.blogspot.gr/2010/01/sex.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φράξια των σεξιστών έχει να απαντήσει ότι την Roxxxy την γνώριζαν ήδη άλλα δεν έχουνε μείνει ικανοποιημένοι από τη συμπεριφορά της γιατί...δεν μπορεί να σκουπίσει ή να μαγειρέψει!!!
      Η ρομαντική φράξια μετά από αυτό το σχόλιο ετοιμάζεται να κάνει χαρακίρι...

      Διαγραφή